تماس ۳۲ ۲۱۰ ۲۸۴-۰۲۱‌
۰

جامع ترین راهنمای خرید قرنیز 9 سانتی متر

قــــرنیز 9 ســــانتی مــــتر
 

مقدمه

همانگونه که می دانید قرنیز ها در ابعاد مختلفی تولید می شوند اما قرنیز های 9 سانتی به علت ابعاد استاندارد خود، جزو محبوب ترین و پر استفاده ترین قرنیز ها در دکوراسیون منازل و همچنین دکوراسیون داخلی می باشند و ما در ادامه به علت هایی که موجب می شود قرنیز 9 سانتی متری، بهترین ابعاد قرنیز است می پردازیم.

 

چرا قرنیز 9 سانت جزو بهترین قرنیز ها هستند؟

+ قرنیز 9 سانتی متری به علت ارتفاع کم سبب بزرگتر نمایش دادن خانه شما می شوند.
+ قرنیز 9 سانتی متری به علت ابعاد متوسط و استاندارد خود جزو برترین قرنیز ها هستند.
+ قرنیز 9 سانتی متر به علت اینکه ارتفاع کمتری دارند، قیمت ارزانتری را هم به نسبت قرنیز 10 سانت، 11 سانت و ... دارند.

 

​​​قرنیز های 9 سانت از نقطه نظر های مختلفی قابل بررسی هستند که در ادامه به آنها می پردازیم.

 

طرح و رنگ: قرنیز های 9 سانت براساس ظاهر قابل بررسی هستند.

 

طرح چوب

قرنیز 9 سانتی در طرح های مختلفی تولید می شوند که یکی از این طرح ها، طرح چوب است.
قرنیز طرح چوب انواع مختلفی دارد مانند: طرح چام، جویز، ونگه، گردویی، فندقی و ...

 

طرح سنگ

یکی دیگر از طرح هایی که قرنیز 9 سانت تولید می شوند طرح سنگ است.
قرنیز طرح سنگ نیز انواع مختلی دارند نذیر: طرح سنگ مرمر، آنتیک، مشکی، قهوه ای و ...

 

طرح پتینه (ابر و بادی)

قرنیز 9 سانت بصورت طرح پتینه ای نیز تولید می شوند.
قرنیز پتینه ای نیز انواع مختلفی دارند مثل: پتینه طلایی، طوسی، آبی و ...

 

طرح دار برجسته / دکوراتیو

قرنیز 9 سانت بصورت طرج دار برجسته نیز تولید می شوند.
قرنیز طرح دار انواع مختلفی دارند مانند: طرح ورساچه، گلدار و ...

 

طرح ساده

یکی از محبوب ترین طرح ها برای خرید قرنیز 9 سانت قرنیز ساده است.
قرنیز ساده در رنگ های مختلفی تولید می شوند مانند: رنگ طوسی، طلایی، سفید، مشکی، قهوه ای و ...

 

مدل و کاربرد: قرنیز های 9 سانت براساس نحوه کاربرد و استفاده نیز قابل بررسی می باشند.

 

قرنیز نوری (نورمخفی)

قرنیز نوری، قرنیز LED یا قرنیز نورمخفی یکی از جدیدترین قرنیز های موجود می باشند که استفاده بسیار موثر و مهمی در دکوراسیون داخلی منازل، هتل ها، محل های کار و ... دارند.
قرنیز نوری 9 سانت دارای یک فرورفتگی می باشند، این فرورفتگی به خاطر این است که لاین نوری در آن قرار بگیرد
شما می توانید لاین نوری در هر رنگی تهیه نمایید و در قرنیز قرار دهید و حتی می توانید از نور های رونده (RGB) نیز استفاده نمایید.
نور های رونده متشکل از رنگ های متعدد و مختلفی است که در لاین نوری رفت و آمد دارند و به نوعی متحرک می باشند.
قرنیز نوری دیوار در عین حالی که زیبایی لاین نوری و روشنایی را دارد همچنین از زیبایی خود قرنیز زیر بهره مند می باشد.
قابل توجه شما باشد که این محصول بدلیل نور و طرح جدید خود به عنوان قرنیز مدرن نیز شناخته می شود.
قرنیز نوری به این علت محبوبیت بالایی دارند که از این قرنیز ها می توان برای روشن و نورانی کردن فضا استفاده کرده و دیگری اینکه این قرنیز ها به عنوان قرنیز مدرن نیز شناخته می شوند.
همچنین لازم به ذکز است قیمت قرنیز نوری پی وی سی بسیار بصرفه تر از قیمت قرنیز نوری آلومینیومی است.
قرنیز نوری پی وی سی دیوار نصب آسان تری نسب به قرنیز نوری آلومینیومی دیوار دارند و تنها می توان با چسب آکواریوم آنها را نصب نمود.
قرنیز نوری قیمت مناسب در سایت چوبینجا در انواع طرح، رنگ ها و جنس ها عرضه می شوند مثل قرنیز نوری سفید، قرنیز نوری PVC، قرنیز نوری ساده و ...

 

قرنیز داکتی (توخالی)

قرنیز داکتی یا توخالی به عنوان یکی از کاربردی ترین نوع قرنیز ها شناخته می شوند بدلیل اینکه قرنیز توخالی همانگونه که از نامشان پیداست در بخش پشت قرنیز فضای داکت مانندی موجود است.
از داخل و فضای پشت قرنیز داکتی سیم و کابل می تواند عبور کند و همین اتفاق موجب این می گردد که مدیریت کابل و سیم ها و همچنین مخفی کردن آنها از دید ها صورت بگیرد.
برای همین از قرنیز داکتی که به طور معمول در جنس پی وی سی تولید می شوند، می توان در فضای پشتی کامپیوتر ها (که بیشتر برای شرکت های گسترده کاربرد دارد)، سینمای خانوادگی (تلوزیون)، تلفن، مراکز درمانی مثل بیمارستان ها و ... استفاده نمود.
نصب این نوع از قرنیز ها کاملا راحت می باشد و به راحتی می توانید در خانه آنها را نصب فرمایید.
برای نصب قرنیز داکتی ابتدا باید بخش پایینی را نصب کنید سپس باید خود قرنیز را با فشردن و هل دادن روی بخش پایین قرار دهید.
همچنین قرنیز های داکتی به راحتی قابل جداسازی هستند.
قرنیز داکتی دلیل ضخامت کمی که دارد قیمت مناسب تری به نسب سایر قرنیز ها دارد.
یکی از مورد های دیگری که سبب تفاوت بین قرنیز های توخالی و توپر می شود این است که قرنیز های داکتی برای نصب در گوشه ها از یک ابزار نبشی و L مانند استفاده می شود.

 

جنس: قرنیز های 9 سانت براساس متریالی که تولید می شوند نیز قابل بررسی می باشند.

 

قرنیز پی وی سی (PVC)

قرنیز پی وی سی جنس پلاستیکی مانندی دارد و همین موضوع موجب بسیاری از قابلیت های مختلف از جمله مقاوم در برابر آب و رطوبت، خط و خش و ...
قرنیز pvc ساختار بسیار با کیفیت و مقاومی دارد که این موارد باعث این می شوند که قرنیز پی وی سی دیوار شباهت های بسیاری با قرنیز چوبی و قرنیز ام دی اف داشته باشد
و حتی در برخی از موارد قرنیز پی وی سی نسبت به انواع قرنیز ها بسیار کاربردی تر نیز واقع می شوند.
شما می توانید برای خرید اینترنتی انواع قرنیز پی وی سی در سایت چوبینجا اقدام نمایید. چوبینجا عرضه کننده بهترین قرنیز پی وی سی و سایر قرنیز ها می باشد.

همانگونه که می دانید قرنیز های پی وی سی قابلیت های بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی منازل، محل های کار، مراکز درمانی و ... دارند و ما در ادامه به اینکه چگونه قرنیز پی وی سی
به چنین محبوبیت رسیدند می پردازیم:

1- ضد آب و رطوبت: قرنیز پی وی سی به سبب جنس پلاستیکی مانندش، مقاوم در برابر هرگونه رطوبت می باشد. به همین دلیل است که می توان از قرنیز پی وی سی در حمام، استان
هایی با رطوبت بالا استفاده نمود. لازم به ذکر است که از قرنیز mdf، چوبی و ... نمی توان در چنین مکان ها استفاده کرد چون به مرور زمان این قرنیز ها خراب خواهد شد.
2-ضد باکتری و موریانه: قرنیز پی وی سی باز به دلیل جنس پلاستیکی طور اش، از قابلیت مقاومت در برابر حشرات، باکتری و موریانه ها برخوردار می باشد در صورتی که قرنیز ام دی اف
و چوبی در مکان های درمانی و بهداشتی نباید استفاده کرد چون از چنین قابلیت برخوردار نمی باشند.
3-قیمت ارزان: قیمت قرنیز پی وی سی بسیار بصرفه تر از قیمت قرنیز ام دی اف و چوبی است و همین موضوع نیز موجب این می شود که به قرنیز پی وی سی ارزان شناخته می شوند.
4-نصب آسان و راحت: قرنیز های پی وی سی با وزن کم خود را میتوانید به آسانی در خانه خود نصب کنید و شما با چسب آکواریوم و چند ابزار دیگر می توانید به راحتی قرنیز پی وی سی را خودتان در منزل نصب فرمایید.
5-تنوع بالا در طرح و رنگ ها: قرنیز های رنگ شده پی وی سی تنوع پذیری بالایی در رنگ و طرح ها دارند و همچنین می توان قرنیز pvc را به راحتی با طرح و رنگ کاغذ دیواری، کف، دیوارپوش و ... هماهنگ نمود.
6-طول عمر، دوام و ماندگاری طولانی: قرنیز پی وی سی با مجموع مقاومت هایی که دارند، بسیار عمر مفید و طولانی تری نیز به نسب انواع قرنیز های دیگر دارند.
7- شستشویی آسان: قرنیز پی وی سی را شما می توانید به راحتی با مواد شوینده، پاک کنید در عین حالی که هیچ آسیبی به قرنیز وارد نمی شود.
8- مقاوم در برابر نور خورشید: قرنیز پی وی سی را به راحتی می توانید در مقابل نور خورشید قرار داد و از این موضوع اطمینان داشته باشیم که آسیبی به قرنیز وارد نمی گردد.
9-مدرنیزه: قرنیز پی وی سی با انواع مختلفی مثل قرنیز داکتی پی وی سی و قرنیز نوری پی وی سی که دارد به نوعی قرنیز مدرن نیز محسوب می شود.
10-نگهداری محیط زیست: قرنیز های پی وی سی همانطور که هیچ آسیبی به درختان نمیزنند بلکه قابلیت بازیافت شدن را هم دارند.


بنابراین، انتخاب قرنیز PVC به عنوان یکی از اجزای دکوراسیون داخلی، تصمیمی هوشمندانه است که زیبایی و کارایی را به همراه دارد.

 

قرنیز ام دی اف (MDF)

قرنیز ام دی اف از براده چوب، رزین و برخی مواد افزودنی تشکیل شده است و موجب این می شود که این محصول شباهت های زیادی با قرنیز چوبی داشته باشد
شما می توانید برای خرید اینترنتی انواع قرنیز ام دی اف در سایت چوبینجا اقدام نمایید. چوبینجا عرضه کننده بهترین قرنیز ام دی اف و ارزانترین قرنیز ام دی اف می باشد.

همانگونه که می دانید قرنیز های ام دی اف قابلیت های بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی منازل، محل های کار و ... دارند و ما در ادامه به اینکه چگونه قرنیز ام دی اف به چنین محبوبیت رسیدند می پردازیم:

1- نصب آسان: قرنیز ام دی اف نسبت به قرنیز چوبی نصب ساده تری دارند.
2-قیمت ارزان: قرنیز های چوبی بدلیل اینکه از چوب خالص تشکیل شده قیمت زیادی دارد اما قرنیز ام دی اف چون به نوعی از ضایعات چوب تشکیل شده از قیمت کمتری برخودار است.
3-ضد نفوذ حشرات، باکتری و قارچ: قرنیز های ام دی اف برخلاف قرنیز چوبی از بهداشت بیشتری برخوردار هستند و در برابر نفوذ حشرات، موریانه، قارچ و باکتری مقاوم هستند.
4-محیط زیست: قرنیز ام دی اف بدلیل اینکه از ضایعات چوب ساخته شده اند، ضرر کمتری به نسبت قرنیز های چوبی که سبب قطع درختان می شوند دارند.
5-ظاهر: قرنیز mdf هم می توانند رنگ شوند و هم روکش شوند و همین مورد باعث آن می شود که ظاهر خاص و منحصر به فردی در خانه و محیط کار شما ایجاد کند.
6-عایق گرما و سرما: قرنیز ام دی اف به سبب متریالی که تشکیل دهنده آن است عایق گرما و سرما می باشد.
7-مقاوم در برابر ضربه: قرنیز ام دی اف در مقابل انواع ضربه، خوردگی و ساییدگی مقاوم می باشد.


قرنیز های ام دی اف همانگونه که مزایایی دارند اما از معایبی نیز برخوردار می باشند.

1- ضد آب و رطوبت نبودن: قرنیز های ام دی اف اصلا مناسب برای استان هایی با رطوبت بالا مثل جنوب و شما کشور نمی باشند بدلیل اینکه قرنیز ام دی اف دیوار در برابر آب و رطوبت مقاوم نیستند و خراب می شوند.
2-مقاومت کم: قرنیز ام دی اف نسبت به قرنیز پی وی سی از مقاومت بسیار کمتری برخوردار هستند و قرنیز پی وی سی عمر بسیار مفید و طولانی تری از قرنیز ام دی اف دارند.

 

قرنیز آلومینیومی

قرنیز آلومینیومی نوعی دیگر از قرنیز ها است که از جنس آلومینیوم است. قرنیز آلومینیومی مقاومت پذیری بسیار زیادی در برابر ضربه دارد و این مورد یکی از معروف ترین قرنی زآلومینیومی است. قرنیز آلومینیومی چون از فلز تشکیل شده قابلیت های بسیار زیاد و مفیدی دارد.
قرنیز های آلومینیومی اکثرا نور دار هستند بدلیل اینکه خود قرنیز آلومینیومی ظاهر خاص و جذابی ندارد اما هنگامی که با لاین نوری ترکیب شود ظاهر بسیار زیبایی تشکیل دادده می شود.

قرنیز آلومینیومی اکثرا دارای داکت هستند که شما می توانید از این داکت سیم و کابل های مورد نیاز خود را از داخل قرنیز رد کنید و این مورد موجب این می شود که کابل ها هرگز دیده نشوند.
شما می توانید برای خرید اینترنتی انواع قرنیز آلومینیومی در سایت چوبینجا اقدام نمایید. چوبینجا عرضه کننده بهترین قرنیز آلومینیومی و ارزانترین قرنیز آلومینیومی می باشد.

همانگونه که می دانید قرنیز های ام دی اف قابلیت های بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی منازل، محل های کار، مراکز بهداشتی درمانی، هتل ها و ... دارند و ما در ادامه به اینکه چگونه قرنیز آلومینیومی به چنین محبوبیت رسیدند می پردازیم:

1- مقاومت در برابر ضربه: قرنیز آلومینیومی از قابلیت ضد ضربه و مقاومت در برابر ضربه برخوردار می باشند.
2-مقاوم در برابر حرارت و گرما: قرنیز آلومینیومی در برابر دما های مختلف مقاومت دارند.
3-ضد نفوذ حشرات و باکتری: قرنیز آلومینیومی در برابر نفوذ حشرات، باکتری و موریانه مقاومت دارند. بنابراین امکان استفاده از این قرنیز ها در اماکن درمانی و بهداشتی فراهم است.
4-مقاومت در برابر آب و رطوبت: قرنیز آلومینیومی در برابر رطوبت و آب مقاوم اند و می توانید از این قرنیز ها در استان هایی که رطوبت بالایی دارند و همچنین حمام ها استفاده فرمایید.
5-دوام و ماندگاری طولانی: قرنیز آلومینیومی به سبب متریالی که تشکیل دهنده آن است عایق گرما و سرما می باشد.
7- قیمت اقتصادی: قیمت قرنیز آلومینیومی به سبب مواد تشکیل دهنده و سادگی خود بسیار مناسب و اقتصادی می باشد.
8-قابل استفاده در دکوراسیون بیرونی: قرنیز آلومینیومی را شما می توانید در بخش های بیرونی ساختمان هم استفاده نمایید.
9-مدرن: قرنیز آلومینیومی با تمام سادگی خود، هنگامی که دارای لاین نوری شوند ظاهری بسیار زیبا و شیکی به فضا می دهد البته لازم به ذکر هم می باشد که قرنیز آلومینیومی به تنهایی نیز ظاهر شکیلی دارند.

قرنیز آلومینیومی در این دوره که ما در آن زندگی می کنیم ظاهر به شدت مدرن و زیبایی را می تواند به منازل و هتل ها بدهند و همچنین ب اتوجه به مواردی که گفته شد، قرنیز آلومینیومی جزو بهترین قرنیز ها می باشند.

 

قیمت: قرنیز های 9 سانت براساس قیمتی که دارند نیز قابل بررسی می باشند.

قرنیز 9 سانت بر اساس قیمت نیز قابل بررسی می باشند.
قیمت قرنیز 9 سانت بر اساس قیمتی که دارند متفاوت است و این قرنیز ها دارای قیمت های ارزان و گران تری می باشند
قیمت قرنیز 9 سانت ارزان، می تواند به کیفیت و قابلیت های محصول مرتبط باشد، مثلا ارزانترین قرنیز ها، قرنیز های پی وی سی هستند چرا که از جنس پلاستیکی مانندی تشکیل شدند و همچنین با توجه به اینکه قرنیز پی وی سی ارزانترین نوع قرنیز ها هستند، جزو پرفروش ترین و محبوب ترین قرنیز ها نیز می باشند اما برخی از قرنیز ها نیز هستند که از قیمت بالاتر و بیشتری برخوردار می باشند.
همانطور که اشاره شد قیمت قرنیز 9 سانت به موارد مختلفی بستکی دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:
جنس و مواد تشکیل دهنده: قیمت قرنیز 9 سانت به جنس و مواد تشکیل دهنده بستگی دارد، به عنوان مثال قرنیز آلومینیومی 9 سانت از فلز آلومینیوم تشکیل شدند در صورتی که قرنیز پی وی سی 9 سانت از نوعی پلاستیک فشرده تشکیل شدند و قیمت ارزانتری دارند
قابلیت و ویژگی: قرنیز 9 سانت براساس قابلیت و ویژگی که دارند، قیمت های متفاوتی هم دارند. به عنوان مثال قرنیز های دکوراتیو قیمت بیشتری به نسبت قرنیز ساده برخوردارند.

 

قــــرنیز 9 ســــانتی مــــتر
همانگونه که می دانید قرنیز ها در ابعاد مختلفی تولید می شوند اما قرنیز های 9 سانتی به علت ابعاد استاندارد خود، جزو محبوب ترین و پر استفاده ترین قرنیز ها در دکوراسیون منازل و همچنین دکوراسیون داخلی می باشند و ما در ادامه به علت هایی که موجب می شود قرنیز 9 سانتی متری، بهترین ابعاد قرنیز است می پردازیم.


مقدمه

چرا قرنیز 9 سانت جزو بهترین قرنیز ها هستند؟

+ قرنیز 9 سانتی متری به علت ارتفاع کم سبب بزرگتر نمایش دادن خانه شما می شوند.
+ قرنیز 9 سانتی متری به علت ابعاد متوسط و استاندارد خود جزو برترین قرنیز ها هستند.
+ قرنیز 9 سانتی متر به علت اینکه ارتفاع کمتری دارند، قیمت ارزانتری را هم به نسبت قرنیز 10 سانت، 11 سانت و ... دارند.

​​​قرنیز های 9 سانت از نقطه نظر های مختلفی قابل بررسی هستند که در ادامه به آنها می پردازیم.

طرح چوب

قرنیز 9 سانتی در طرح های مختلفی تولید می شوند که یکی از این طرح ها، طرح چوب است.
قرنیز طرح چوب انواع مختلفی دارد مانند: طرح چام، جویز، ونگه، گردویی، فندقی و ...

​تصاویر قرنیز طرح چوب

گردویی
گردویی
ونگه
ونگه
طرح چوب روشن
طرح چوب روشن
فندقی
فندقی
طرح چوب روشن
طرح چوب روشن
ونگانا
ونگانا
چام
چام
جویز
جویز
گردویی
گردویی
بیشتر ...


طرح سنگ

یکی دیگر از طرح هایی که قرنیز 9 سانت تولید می شوند طرح سنگ است.
قرنیز طرح سنگ نیز انواع مختلی دارند نذیر: طرح سنگ مرمر، آنتیک، مشکی، قهوه ای و ...

​تصاویر قرنیز طرح سنگ

طرح سنگ مشکی
طرح سنگ مشکی
طرح سنگ زرد
طرح سنگ زرد

طرح سنگ مرمر
طرح سنگ مرمر
طرح سنگ کرم
طرح سنگ کرم
قرنیز طرح سنگ قهوه ای
قرنیز طرح سنگ قهوه ای
قرنیز طرح سنگ زرد
قرنیز طرح سنگ زرد
قرنیز طرح سنگ مرمر
قرنیز طرح سنگ مرمر
قرنیز طرح سنگ سبز
قرنیز طرح سنگ سبز
بیشتر ...
طرح پتینه (ابر و بادی)

قرنیز 9 سانت بصورت طرح پتینه ای نیز تولید می شوند.
قرنیز پتینه ای نیز انواع مختلفی دارند مثل: پتینه طلایی، طوسی، آبی و ...

پتینه طلایی
پتینه طلایی
پتینه طلایی
پتینه طلایی
پتینه طوسی
پتینه طوسی
پتینه طلایی
پتینه طلایی
پتینه طلایی
پتینه طلایی
پتینه آبی
پتینه آبی
پتینه طلایی
پتینه طلایی
پتینه طلایی
پتینه طلایی
پتینه آبی
پتینه آبی
بیشتر ...

 

طرح دار برجسته / دکوراتیو

قرنیز 9 سانت بصورت طرح دار برجسته نیز تولید می شوند.
قرنیز طرح دار انواع مختلفی دارند مانند: طرح ورساچه، گلدار و ...

گلدار پتینه طلایی
گلدار پتینه طلایی
ورساچه طرح چوب
ورساچه طرح چوب
ورساچه سفید
ورساچه سفید
گلدار کرم
گلدار کرم
ورساچه فندقی
ورساچه فندقی
گلدار جویز
گلدار جویز
گلدار قهوه ای تیره
گلدار قهوه ای تیره
ورساچه افرا
ورساچه افرا
ورساچه گردویی
ورساچه گردویی
بیشتر ...
طرح ساده

​تصاویر قرنیز ساده

یکی از محبوب ترین طرح ها برای خرید قرنیز 9 سانت قرنیز ساده است.
قرنیز ساده در رنگ های مختلفی تولید می شوند مانند: رنگ طوسی، طلایی، سفید، مشکی، قهوه ای و ...

سفید
سفید
مشکی سوپر مات
مشکی سوپر مات
سفید
سفید
طلایی
طلایی
طوسی
طوسی
مشکی مات
مشکی مات
بتنی
بتنی
نقره ای
نقره ای
مشکی
مشکی
بیشتر ...
طرح و رنگ: قرنیز های 9 سانت براساس ظاهر قابل بررسی هستند.

مدل و کاربرد: قرنیز های 9 سانت براساس نحوه کاربرد و استفاده نیز قابل بررسی می باشند.

قرنیز نوری (نورمخفی)

قرنیز نوری، قرنیز LED یا قرنیز نورمخفی یکی از جدیدترین قرنیز های موجود می باشند که استفاده بسیار موثر و مهمی در دکوراسیون داخلی منازل، هتل ها، محل های کار و ... دارند.
قرنیز نوری 9 سانت دارای یک فرورفتگی می باشند، این فرورفتگی به خاطر این است که لاین نوری در آن قرار بگیرد
شما می توانید لاین نوری در هر رنگی تهیه نمایید و در قرنیز قرار دهید و حتی می توانید از نور های رونده (RGB) نیز استفاده نمایید.
نور های رونده متشکل از رنگ های متعدد و مختلفی است که در لاین نوری رفت و آمد دارند و به نوعی متحرک می باشند.
قرنیز نوری دیوار در عین حالی که زیبایی لاین نوری و روشنایی را دارد همچنین از زیبایی خود قرنیز زیر بهره مند می باشد.
قابل توجه شما باشد که این محصول بدلیل نور و طرح جدید خود به عنوان قرنیز مدرن نیز شناخته می شود.
قرنیز نوری به این علت محبوبیت بالایی دارند که از این قرنیز ها می توان برای روشن و نورانی کردن فضا استفاده کرده و دیگری اینکه این قرنیز ها به عنوان قرنیز مدرن نیز شناخته می شوند.
همچنین لازم به ذکز است قیمت قرنیز نوری پی وی سی بسیار بصرفه تر از قیمت قرنیز نوری آلومینیومی است.
قرنیز نوری پی وی سی دیوار نصب آسان تری نسب به قرنیز نوری آلومینیومی دیوار دارند و تنها می توان با چسب آکواریوم آنها را نصب نمود.
قرنیز نوری قیمت مناسب در سایت چوبینجا در انواع طرح، رنگ ها و جنس ها عرضه می شوند مثل قرنیز نوری سفید، قرنیز نوری PVC، قرنیز نوری ساده و ...

قرنیز نوری
قرنیز نوری
قرنیز نوری
قرنیز نوری
قرنیز نوری
قرنیز نوری
قرنیز نوری
قرنیز نوری
قرنیز نوری
قرنیز نوری
قرنیز نوری
قرنیز نوری
قرنیز نوری
قرنیز نوری
قرنیز نوری
قرنیز نوری
قرنیز نوری
قرنیز نوری
بیشتر ...

 

قرنیز داکتی (توخالی)

تنوع رنگی قرنیز داکتی
قرنیز داکتی گردویی
قرنیز داکتی جویز
قرنیز داکتی طرح چوب روشن
قرنیز داکتی طرح چوب تیره

 


​تصاویر قرنیز داکتی / توخالی

قرنیز داکتی یا توخالی به عنوان یکی از کاربردی ترین نوع قرنیز ها شناخته می شوند بدلیل اینکه قرنیز توخالی همانگونه که از نامشان پیداست در بخش پشت قرنیز فضای داکت مانندی موجود است.
از داخل و فضای پشت قرنیز داکتی سیم و کابل می تواند عبور کند و همین اتفاق موجب این می گردد که مدیریت کابل و سیم ها و همچنین مخفی کردن آنها از دید ها صورت بگیرد.
برای همین از قرنیز داکتی که به طور معمول در جنس پی وی سی تولید می شوند، می توان در فضای پشتی کامپیوتر ها (که بیشتر برای شرکت های گسترده کاربرد دارد)، سینمای خانوادگی (تلوزیون)، تلفن، مراکز درمانی مثل بیمارستان ها و ... استفاده نمود.
نصب این نوع از قرنیز ها کاملا راحت می باشد و به راحتی می توانید در خانه آنها را نصب فرمایید.
برای نصب قرنیز داکتی ابتدا باید بخش پایینی را نصب کنید سپس باید خود قرنیز را با فشردن و هل دادن روی بخش پایین قرار دهید.
همچنین قرنیز های داکتی به راحتی قابل جداسازی هستند.
قرنیز داکتی دلیل ضخامت کمی که دارد قیمت مناسب تری به نسب سایر قرنیز ها دارد.
یکی از مورد های دیگری که سبب تفاوت بین قرنیز های توخالی و توپر می شود این است که قرنیز های داکتی برای نصب در گوشه ها از یک ابزار نبشی و L مانند استفاده می شود.

 

جنس: قرنیز های 9 سانت براساس متریالی که تولید می شوند نیز قابل بررسی می باشند.

 

قرنیز پی وی سی (PVC)

قرنیز پی وی سی جنس پلاستیکی مانندی دارد و همین موضوع موجب بسیاری از قابلیت های مختلف از جمله مقاوم در برابر آب و رطوبت، خط و خش و ...
قرنیز pvc ساختار بسیار با کیفیت و مقاومی دارد که این موارد باعث این می شوند که قرنیز پی وی سی دیوار شباهت های بسیاری با قرنیز چوبی و قرنیز ام دی اف داشته باشد
و حتی در برخی از موارد قرنیز پی وی سی نسبت به انواع قرنیز ها بسیار کاربردی تر نیز واقع می شوند.
شما می توانید برای خرید اینترنتی انواع قرنیز پی وی سی در سایت چوبینجا اقدام نمایید. چوبینجا عرضه کننده بهترین قرنیز پی وی سی و سایر قرنیز ها می باشد.

همانگونه که می دانید قرنیز های پی وی سی قابلیت های بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی منازل، محل های کار، مراکز درمانی و ... دارند و ما در ادامه به اینکه چگونه قرنیز پی وی سی
به چنین محبوبیت رسیدند می پردازیم:

1- ضد آب و رطوبت: قرنیز پی وی سی به سبب جنس پلاستیکی مانندش، مقاوم در برابر هرگونه رطوبت می باشد. به همین دلیل است که می توان از قرنیز پی وی سی در حمام، استان
هایی با رطوبت بالا استفاده نمود. لازم به ذکر است که از قرنیز mdf، چوبی و ... نمی توان در چنین مکان ها استفاده کرد چون به مرور زمان این قرنیز ها خراب خواهد شد.
2-ضد باکتری و موریانه: قرنیز پی وی سی باز به دلیل جنس پلاستیکی طور اش، از قابلیت مقاومت در برابر حشرات، باکتری و موریانه ها برخوردار می باشد در صورتی که قرنیز ام دی اف
و چوبی در مکان های درمانی و بهداشتی نباید استفاده کرد چون از چنین قابلیت برخوردار نمی باشند.
3-قیمت ارزان: قیمت قرنیز پی وی سی بسیار بصرفه تر از قیمت قرنیز ام دی اف و چوبی است و همین موضوع نیز موجب این می شود که به قرنیز پی وی سی ارزان شناخته می شوند.
4-نصب آسان و راحت: قرنیز های پی وی سی با وزن کم خود را میتوانید به آسانی در خانه خود نصب کنید و شما با چسب آکواریوم و چند ابزار دیگر می توانید به راحتی قرنیز پی وی سی را خودتان در منزل نصب فرمایید.
5-تنوع بالا در طرح و رنگ ها: قرنیز های رنگ شده پی وی سی تنوع پذیری بالایی در رنگ و طرح ها دارند و همچنین می توان قرنیز pvc را به راحتی با طرح و رنگ کاغذ دیواری، کف، دیوارپوش و ... هماهنگ نمود.
6-طول عمر، دوام و ماندگاری طولانی: قرنیز پی وی سی با مجموع مقاومت هایی که دارند، بسیار عمر مفید و طولانی تری نیز به نسب انواع قرنیز های دیگر دارند.
7- شستشویی آسان: قرنیز پی وی سی را شما می توانید به راحتی با مواد شوینده، پاک کنید در عین حالی که هیچ آسیبی به قرنیز وارد نمی شود.
8- مقاوم در برابر نور خورشید: قرنیز پی وی سی را به راحتی می توانید در مقابل نور خورشید قرار داد و از این موضوع اطمینان داشته باشیم که آسیبی به قرنیز وارد نمی گردد.
9-مدرنیزه: قرنیز پی وی سی با انواع مختلفی مثل قرنیز داکتی پی وی سی و قرنیز نوری پی وی سی که دارد به نوعی قرنیز مدرن نیز محسوب می شود.
10-نگهداری محیط زیست: قرنیز های پی وی سی همانطور که هیچ آسیبی به درختان نمیزنند بلکه قابلیت بازیافت شدن را هم دارند.


بنابراین، انتخاب قرنیز PVC به عنوان یکی از اجزای دکوراسیون داخلی، تصمیمی هوشمندانه است که زیبایی و کارایی را به همراه دارد.

 

قرنیز ام دی اف (MDF)

قرنیز ام دی اف از براده چوب، رزین و برخی مواد افزودنی تشکیل شده است و موجب این می شود که این محصول شباهت های زیادی با قرنیز چوبی داشته باشد
شما می توانید برای خرید اینترنتی انواع قرنیز ام دی اف در سایت چوبینجا اقدام نمایید. چوبینجا عرضه کننده بهترین قرنیز ام دی اف و ارزانترین قرنیز ام دی اف می باشد.

همانگونه که می دانید قرنیز های ام دی اف قابلیت های بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی منازل، محل های کار و ... دارند و ما در ادامه به اینکه چگونه قرنیز ام دی اف به چنین محبوبیت رسیدند می پردازیم:

1- نصب آسان: قرنیز ام دی اف نسبت به قرنیز چوبی نصب ساده تری دارند.
2-قیمت ارزان: قرنیز های چوبی بدلیل اینکه از چوب خالص تشکیل شده قیمت زیادی دارد اما قرنیز ام دی اف چون به نوعی از ضایعات چوب تشکیل شده از قیمت کمتری برخودار است.
3-ضد نفوذ حشرات، باکتری و قارچ: قرنیز های ام دی اف برخلاف قرنیز چوبی از بهداشت بیشتری برخوردار هستند و در برابر نفوذ حشرات، موریانه، قارچ و باکتری مقاوم هستند.
4-محیط زیست: قرنیز ام دی اف بدلیل اینکه از ضایعات چوب ساخته شده اند، ضرر کمتری به نسبت قرنیز های چوبی که سبب قطع درختان می شوند دارند.
5-ظاهر: قرنیز mdf هم می توانند رنگ شوند و هم روکش شوند و همین مورد باعث آن می شود که ظاهر خاص و منحصر به فردی در خانه و محیط کار شما ایجاد کند.
6-عایق گرما و سرما: قرنیز ام دی اف به سبب متریالی که تشکیل دهنده آن است عایق گرما و سرما می باشد.
7-مقاوم در برابر ضربه: قرنیز ام دی اف در مقابل انواع ضربه، خوردگی و ساییدگی مقاوم می باشد.


قرنیز های ام دی اف همانگونه که مزایایی دارند اما از معایبی نیز برخوردار می باشند.

1- ضد آب و رطوبت نبودن: قرنیز های ام دی اف اصلا مناسب برای استان هایی با رطوبت بالا مثل جنوب و شما کشور نمی باشند بدلیل اینکه قرنیز ام دی اف دیوار در برابر آب و رطوبت مقاوم نیستند و خراب می شوند.
2-مقاومت کم: قرنیز ام دی اف نسبت به قرنیز پی وی سی از مقاومت بسیار کمتری برخوردار هستند و قرنیز پی وی سی عمر بسیار مفید و طولانی تری از قرنیز ام دی اف دارند.


قرنیز آلومینیومی

قرنیز آلومینیومی نوعی دیگر از قرنیز ها است که از جنس آلومینیوم است. قرنیز آلومینیومی مقاومت پذیری بسیار زیادی در برابر ضربه دارد و این مورد یکی از معروف ترین قرنیز آلومینیومی است. قرنیز آلومینیومی چون از فلز تشکیل شده قابلیت های بسیار زیاد و مفیدی دارد.
قرنیز های آلومینیومی اکثرا نور دار هستند بدلیل اینکه خود قرنیز آلومینیومی ظاهر خاص و جذابی ندارد اما هنگامی که با لاین نوری ترکیب شود ظاهر بسیار زیبایی تشکیل دادده می شود.

قرنیز آلومینیومی اکثرا دارای داکت هستند که شما می توانید از این داکت سیم و کابل های مورد نیاز خود را از داخل قرنیز رد کنید و این مورد موجب این می شود که کابل ها هرگز دیده نشوند.
شما می توانید برای خرید اینترنتی انواع قرنیز آلومینیومی در سایت چوبینجا اقدام نمایید. چوبینجا عرضه کننده بهترین قرنیز آلومینیومی و ارزانترین قرنیز آلومینیومی می باشد.

همانگونه که می دانید قرنیز های ام دی اف قابلیت های بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی منازل، محل های کار، مراکز بهداشتی درمانی، هتل ها و ... دارند و ما در ادامه به اینکه چگونه قرنیز آلومینیومی به چنین محبوبیت رسیدند می پردازیم:

1- مقاومت در برابر ضربه: قرنیز آلومینیومی از قابلیت ضد ضربه و مقاومت در برابر ضربه برخوردار می باشند.
2-مقاوم در برابر حرارت و گرما: قرنیز آلومینیومی در برابر دما های مختلف مقاومت دارند.
3-ضد نفوذ حشرات و باکتری: قرنیز آلومینیومی در برابر نفوذ حشرات، باکتری و موریانه مقاومت دارند. بنابراین امکان استفاده از این قرنیز ها در اماکن درمانی و بهداشتی فراهم است.
4-مقاومت در برابر آب و رطوبت: قرنیز آلومینیومی در برابر رطوبت و آب مقاوم اند و می توانید از این قرنیز ها در استان هایی که رطوبت بالایی دارند و همچنین حمام ها استفاده فرمایید.
5-دوام و ماندگاری طولانی: قرنیز آلومینیومی به سبب متریالی که تشکیل دهنده آن است عایق گرما و سرما می باشد.
7- قیمت اقتصادی: قیمت قرنیز آلومینیومی به سبب مواد تشکیل دهنده و سادگی خود بسیار مناسب و اقتصادی می باشد.
8-قابل استفاده در دکوراسیون بیرونی: قرنیز آلومینیومی را شما می توانید در بخش های بیرونی ساختمان هم استفاده نمایید.
9-مدرن: قرنیز آلومینیومی با تمام سادگی خود، هنگامی که دارای لاین نوری شوند ظاهری بسیار زیبا و شیکی به فضا می دهد البته لازم به ذکر هم می باشد که قرنیز آلومینیومی به تنهایی نیز ظاهر شکیلی دارند.

قرنیز آلومینیومی در این دوره که ما در آن زندگی می کنیم ظاهر به شدت مدرن و زیبایی را می تواند به منازل و هتل ها بدهند و همچنین ب اتوجه به مواردی که گفته شد، قرنیز آلومینیومی جزو بهترین قرنیز ها می باشند. 


جـــــمـع بـــــــــنـدی
ما در راهنمای خرید قرنیز 9 سانت، تمامی انواع قرنیز های 9 سانت را نام برده و آنها را با هم مقایسه نمودیم و اکنون شما می توانید برای خرید قرنیز 9 سانتی متر اینجا کلیک کنید.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش